Humanitarian action

Humanitarian action

przebieg rekrutacji

Krok 1

Rejestracja na internetowej platformie IRK

Do 31 sierpnia

Termin minął

W pierwszym kroku procesu rejestracji musisz założyć swoje indywidualne konto na uniwersyteckim portalu rejestracyjnym, uzupełnić dane, wybrać kryteria kwalifikacji oraz dokonać opłaty rejestracyjnej.

  • Załóż indywidualne konto rejestracyjne ?

    1. Wybierz zakładkę „Rejestracja”, a następnie wyraź zgodę na przetwarzanie danych osobowych.
    2. Wypełnij formularz w celu utworzenia swojego indywidualnego konta rejestracyjnego.
    3. Zaloguj się na swoim koncie rejestracyjnym, używając numer PESEL jako swój login oraz hasło podane przy rejestracji.
    4. Po zalogowaniu się na indywidualne konto rejestracyjne, wypełnij pozostałe kroki rejestracyjne.

      Uwaga – jeśli nie posiadasz numeru PESEL, system wygeneruje dla Ciebie sztuczny numer PESEL.
    x
  • Wybierz odpowiednią ścieżkę rekrutacji ?

    Kandydaci zobowiązani są do wybrania ścieżki rekrutacyjnej, w ramach której będą przyjmowani są na studia:

    • ŚCIEŻKA P – na zasadach obowiązujących obywateli polskich,
    • ŚCIEŻKA C – zasadach innych niż obowiązujące obywateli polskich.

    Uniwersytet Warszawski nie bierze odpowiedzialności za błędny wybór ścieżki rekrutacyjnej przez kandydata. W razie wątpliwości należy skontaktować się z Biurem ds. Rekrutacji UW.

    x
  • Wypełnij swoje dane i załącz wymagane dokumenty ?

    Wypełnij dane osobowe i informacje kontaktowe, jak numer dowodu osobistego (paszportu) itp.

    Wypełnij informacje o wykształceniu, jak rodzaj dyplomu uprawniającego do podjęcia studiów, data wydania, nazwa szkoły itp. Wypełnienie pól z (*) jest obowiązkowe. Jeżeli posiadasz polską maturę, dyplom matury IB lub EB, wypełnij tabelę z przedmiotami i wynikami maturalnymi. W przypadku ubiegania się o studia drugiego stopnia wypełnij pole z oceną na dyplomie, średnią z toku studiów itp.

    Jeżeli Twoje świadectwo maturalne / dyplom szkoły wyższej uprawniające do podjęcia/kontynuowania studiów zostało wydane za granicą, załącz na koncie rejestracyjnym jego kopię (skan) wraz z wykazem ocen, a także inne wymagane na etapie kwalifikacji dokumenty (np. certyfikat językowy). Do dokumentów należy dołączyć ich tłumaczenie na język angielski lub polski (w przypadku studiów w języku angielskim) lub na język polski (w przypadku studiów w języku polskim).

    x
  • Zapisz się na wybrany kierunek/wybrane kierunki studiów

  • Sprawdź i zatwierdź kryteria kwalifikacji przy zapisie na kierunek

  • Dokonaj opłaty rekrutacyjnej ?

    Wysokość opłaty rekrutacyjnej na rok akademicki 2017/2018 wynosi 80 zł za jeden kierunek/specjalność studiów, na który prowadzona jest odrębna rekrutacja.

    System naliczy odpowiednią wysokość opłaty w zależności od liczby wybranych kierunków/specjalności. Jedna opłata obejmuje wszystkie formy studiów wybrane w ramach realizowanego w danej jednostce kierunku/specjalności, na który prowadzona jest odrębna rekrutacja. Wniesiona opłata musi być zgodna z liczbą wybranych kierunków/ specjalności.

    W przypadku rejestracji na większą liczbę kierunków/specjalności niż wynika to z wniesionej opłaty, kandydat powinien nie później niż w dniu zamknięcia rejestracji na dany kierunek/specjalność wyrejestrować się z nieopłaconego kierunku/specjalności bądź wnieść brakującą opłatę.

    x
Krok 2

Weź udział w kwalifikacji

Do 31 sierpnia

Termin minął
  • Zapoznaj się ze szczegółowymi informacjami na temat procedury kwalifikacyjnej znajdującymi się w systemie Internetowej Rejestracji Kandydatów ?

    Skorzystaj z zakładki Katalog – wybier zinteresjący Cię przedmiot i zapoznaj się ze szczegółowymi informacjami na temat procedury kwalifikacyjnej.

    x
  • Jeżeli masz wątpliwości lub pytania – skontaktuj się z Biurem do spraw Rekrutacji

Krok 3

Sprawdź wyniki rekrutacji

Do 15 września

Termin minął
  • Zaloguj się na swoje indywidualne konto rejestracyjne w systemie IRK i sprawdź wynik rekrutacji

Krok 4

Złóż wymagane dokumenty

Do 20 września

Termin minął
  • Po zakwalifikowaniu się na studia złóż odpowiednie dokumenty do komisji rekrutacyjnej WPiA ?

    Kandydat zakwalifikowany na studia składa w terminie przewidzianym w harmonogramie (lub terminie wyznaczonym przez komisję rekrutacyjną) następujące dokumenty:

    • świadectwo dojrzałości (albo świadectwo dojrzałości sprzed 2005 roku i zaświadczenie o wynikach egzaminu maturalnego z poszczególnych przedmiotów) lub dyplom IB / dyplom EB / świadectwo maturalne uzyskane za granicą oraz jego kopię celem poświadczenia jej zgodności z oryginałem – w przypadku ubiegania się o przyjęcie na studia pierwszego stopnia lub jednolite magisterskie,
    • dyplom magistra, licencjata, inżyniera lub równorzędny, celem sporządzenia kopii i poświadczenia jej zgodności z oryginałem – w przypadku ubiegania się o przyjęcie na studia drugiego stopnia,
    • podanie o przyjęcie na studia wydrukowane z osobistego konta rejestracyjnego kandydata założonego w systemie Internetowej Rejestracji Kandydatów,
    • kopię dowodu osobistego albo w przypadku kandydatów będących cudzoziemcami innego dokumentu potwierdzającego tożsamość kandydata (paszportu), celem potwierdzenia kopii dokumentu z oryginałem,
    • aktualną fotografię zgodną z wymaganiami obowiązującymi przy wydawaniu dowodów osobistych,
    • podanie o wydanie Elektronicznej Legitymacji Studenckiej,
    • w przypadku cudzoziemców przebywających za granicą, którzy nie mogą dokonał przelewu, dowód uiszczenia opłaty za ELS można okazać po przyjeździe do Polski, (ELS), wydrukowane po wprowadzeniu przez kandydata na osobiste konto rejestracyjne w systemie Internetowej Rejestracji Kandydatów jego fotografii w formacie elektronicznym

      UWAGA: status zdjęcia „Czekający na akceptację” nie ma wpływu na możliwość wydruku podania o ELS,

    • dowód uiszczenia opłaty za ELS (w przypadku cudzoziemców przebywających za granicą, którzy nie mogą dokonać przelewu, dowód uiszczenia opłaty za ELS można okazać po przyjeździe do Polski).

    Dodatkowo:

    • dowód wpłaty opłaty rekrutacyjnej – w przypadku konieczności dostarczenia potwierdzenia jej dokonania,
    • zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań do podjęcia studiów wyższych na wybranym kierunku studiów – w przypadku gdy jednostka rekrutująca wymaga takiego zaświadczenia lub w przypadku cudzoziemców podejmujących studia na innych zasadach niż obywatele polscy (z tłumaczeniem, jeśli wydane zostało w innym języku niż polski),

      UWAGA: wykaz jednostek przeprowadzających badania znajduje się na stronie Mazowieckiego Wojewódzkiego Ośrodka Medycyny Pracy),

    • zaświadczenie o uzyskanym tytule laureata lub finalisty olimpiady stopnia centralnego – w przypadku olimpijczyka korzystającego z całkowitego zwolnienia z postępowania kwalifikacyjnego,
    • zaświadczenie o uzyskanym tytule laureata konkursu międzynarodowego, konkursu ogólnopolskiego lub organizowanego przez uczelnię, który brany jest pod uwagę w postępowaniu kwalifikacyjnym,
    • dokument potwierdzający znajomość języka angielskiego w przypadku kandydata ubiegającego się o przyjęcie na studia prowadzone w tym języku [lista honorowanych dokumentów (certyfikatów)],
    • potwierdzenie legalizacji pobytu w przypadku cudzoziemców przebywających na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: kopia wizy albo zezwolenia na zamieszkanie na czas oznaczony (karty czasowego pobytu) albo zezwolenia na pobyt stały (karty stałego pobytu); ewentualnie kopia dokumentu potwierdzającego status nadany w Rzeczypospolitej Polskiej, w szczególności kopia Karty Polaka, Karty Uchodźcy , upoważnienie do złożenia dokumentów – w przypadku gdy dokumenty kandydata składane są przez osobę trzecią,
    • inne dokumenty wymagane na studia, zgodne z określonymi na te studia szczegółowymi warunkami naboru.
    x
Krok 5

Odbierz decyzję o przyjęciu na studia

Do 10 października

Termin minął
  • Otrzymasz pocztą decyzję wydaną przez wydziałową/instytutową komisję rekrutacyjną albo – w przypadku cudzoziemców przyjmowanych na innych zasadach niż Polacy – przez Prorektora ds. Studentów i Jakości Kształcenia.

  • Możesz odebrać decyzję również osobiście lub za pośrednictwem osoby upoważnionej przez Ciebie notarialnie.